Informative Blog

Assalamualaikum.

Kalau tak silap saya kali terakhir saya jengah blog ni pada tahun 2009. Hari ni saya buka email (email set for this blog memang jarang dibaca), saya terperasan ada comment untuk blog yang saya ni, terus saya click link blog pada email tersebut (serius saya dah lupa address blog ni). Sungguh saya tak sangka masih ade lagi readers yang view blog saya ni. Kalau lihat dari statistic ramai yang view tips untuk Sambung master/sarjana, dan tips Beli kereta.

Terima kasih pada semua readers yang sudi menyinggah dan meninggalkan comments.

Dengan ini, setelah melihat-lihat kembali entries lama dan dengan rasa sangat teruja, saya bercadang untuk aktifkan semula blog ini. Saya akan teruskan berkongsi pengalaman saya yang tidak seberapa terutama dalam bidang akademik dan research. Pengalaman-pengalaman lain juga akan saya kongsikan. Sebenarnya saya ada menulis di blog lain yang jauh lebih santai, jadi jika ada yang membaca kedua-dua blog saya, mungkin dapat melihat dua diri saya yang bebeza. Yang pastinya, dua-dua adalah saya. Tiada yang saya selindungkan atau topengkan. Hanya menyesuaikan diri mengikut keadaan dan tempat.

InsyaAllah, saya akan kongsikan pengalaman pengajian master saya di sebuah IPTA tempatan yang terulung. Pengalaman yang sangat bermakna dalam hidup saya. Walaupun pada lahirnya ia satu kegagalan tapi kesannya lebih besar dari sebuah kejayaan.

Selamat membaca dan terima kasih.

This entry was posted in Blogging. Bookmark the permalink.

One Response to Informative Blog

  1. solyhah says:

    hai , blh saya dptkan kontek number x ?
    sbab sy dlm proses nak smbung master di um .
    do need help sis🙂 TQ

    email : princessfs_89@yahoo.com

Leave a Comment

